Yes, Sarah, één van mijn verhalen die ik schreef voor de Korte Verhalen Challenge van November van Judith van Helden is uitgekozen om binnenkort gepubliceerd te worden op haar website.



 Blij en gemotiveerd.

Vanmorgen had ik een mooi bericht in mijn email box. Uit alle verhalen die de schrijfster heeft binnen gekregen,en het waren er veel meer dan verwacht, voor de Korte Verhalen Challenge  van November wordt  één van de korte verhalen die ik heb geschreven gepubliceerd op de website van de schrijfster Judith van Helden . Het korte verhaal Sarah. n van de acht en twintig verhalen die ook te lezen waren op mijn blog.
In de email die ze mij schreef stond dat ze genoten had van alle korte verhalen die ik geschreven had. Ze brachten een glimlach op haar gezicht. 
Volgens haar hadden veel verhalen hadden iets ontroerends of ontwapenends in zich, dat subtiel werd  weergegeven. De feedback die ik van haar heb gekregen  op de verhalen was heel positief.
De verhalen waren professioneel overgekomen bij  haar met oog voor detail. Slechts op twee van de achtentwintig verhalen, had ze een paar opmerkingen over kleine details in die twee verhalen. Dit opent perspectief voor mijn hobby Schrijven.    

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ik word er gek van ……

Angstige momenten (deel4) - Slot. Lees in dit lange blog wat Julia in een paar dagen allemaal meemaakte en hoe het uiteindelijk met haar en Tim afliep..

Angstige momenten (deel 3).