Ik word er gek van ……

Mijn vrouw is meestal lief en aardig maar nu is ze toch al een aantal weken de weg behoorlijk kwijt.Jarenlang dacht ze er niet aan, maar nu is ze is besmet met een virus; nee …geen griepvirus maar een heel ander virus waar ze voorlopig nog wel niet van zal zijn genezen. Integendeel het virus lijkt zich steeds verder uittebreiden.

Als een drukbezette Oma van 2 (bijna 3 ) kleindochters is ze - naast het af en toe oppassen- op de meest gekke momenten van de dag druk aan het  breien of haken.
Vestjes voor onze kleindochters, mutsen  voor (klein/schoon) dochters en nu zelfs
een…… deken ( jaja ,ze is niet de enige die door het virus is aangestoken want er zijn naast haar al  3900 andere leden van het deken project  op Facebook!!!)
“Pff” hoor ik af en toe  vanachter mijn krant ( weer wat steken zijn gevallen) of “stt” klinkt het als ik wat zeg  ; ‘’ik ben de tel kwijt”. Ik verdiep mij snel weer in het wereldnieuws.
Alleen voor het downloaden van PDF bestanden kom ik in beeld.
Zelfs diverse TV programma’s en  Wordfreud op de Tablet hebben het tegen deze nieuwe hobby moeten afleggen .

Zelf was ik jarenlang als amateur dichter /wereld beschouwer op Hyves actief ;maar ja dat is sinds het begin van  het nieuwe jaar verleden tijd. Vandaar deze poging als een nieuwe start van een bijna pre-pensionado ( nog 11 maanden te gaan).
Aan Facebook had ik mij nooit gewaagd ; toch keek ik natuurlijk wel eens op haar Facbook pagina . Je moet tenslotte wel een beetje op de hoogte  blijven of niet dan !
Maar ja  dat hoef ik nu dus ook niet meer te doen want het gaat op haar pagina nergens anders over dan…..haken en breien. Pfff.



Reacties

  1. Hoi harry,het duurde even voor ik het goede adres ingetypt had,maar zoals je ziet is het gelukt.
    Een mooi begin van deze blog,ik zal het blijven volgen. Groeten Gerard

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Angstige momenten (deel4) - Slot. Lees in dit lange blog wat Julia in een paar dagen allemaal meemaakte en hoe het uiteindelijk met haar en Tim afliep..

Angstige momenten (deel 3).